Nasza firma stosuje nowoczesne metody zarządzania nieruchomościami, stale je usprawniając. Korzystamy z nowoczesnego oprogramowania i zapewniamy bardzo dobry poziom obsługi klientów od strony finansowo-księgowej. Program do rozliczania wspólnot, z którego korzysta CityHome Sp. z o.o. umożliwia użytkownikom lokali dostęp do e-kartoteki, daje możliwość samodzielnej analizy stanu własnych rozliczeń zobowiązań i wpłat. Działamy na terenie Warszawy
W CityHome Sp. z o.o. rozwiązujemy nietypowe problemy formalno-prawne, skutecznie egzekwujemy usuwanie usterek i wad gwarancyjnych.
CO ROBIMY?
ETAP I – Przygotowawczy
- Przejęcie wszelkich dokumentów i informacji związanych z budynkiem przy pomocy protokołów zdawczo – odbiorczych.
- Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania instalacji, infrastruktury, zabezpieczeń, kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń nieruchomości przy pomocy specjalistów.
- Zbadanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz kontrola jego zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami współżycia społecznego.
- Uzyskanie numeru NIP i Regon dla Wspólnoty Mieszkaniowej (w przypadku, gdy wspólnota jeszcze ich nie posiada).
- Otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty (w przypadku gdy wspólnota jeszcze go nie posiada).
- Zawarcie w imieniu Wspólnoty umów z dostawcami mediów lub kontrola już zawartych.
- Zawarcie w imieniu Wspólnoty umowy o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z posiadaniem nieruchomości, od ognia i innych zdarzeń losowych oraz następstw szkód wodno-kanalizacyjnych.
- Zorganizowanie prowadzenia księgowości Wspólnoty i rozliczeń z tytułu eksploatacji budynku.
ETAP II – Bieżąca praca Wspólnoty
- Reprezentowanie Wspólnoty przed Urzędem Skarbowym, organami Administracji Państwowej i Sądami Powszechnymi z wykluczeniem zastępstwa procesowego.
- Reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy Właścicielami.
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i ich właścicieli.
- Opracowanie, a następnie wdrożenie planu gospodarczego Wspólnoty według zasad wynikających z ustawy o własności lokali, a także późniejsze jego rozliczenie.
- Opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych nieruchomości (Statut
i Regulamin Wspólnoty Mieszkaniowej). - Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną.
- Pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek i wpłat za media.
- Windykacja należności przypadających dla Wspólnoty.
- Dokonywanie rozliczeń przez rachunek Wspólnoty.
- Prowadzenie korespondencji z właścicielami.
- Wyszukiwanie firm świadczących usługi – negocjowanie cen i warunków umów.
- Zorganizowanie utrzymania w czystości terenów Wspólnoty oraz ochrony
i ewentualne renegocjowanie dotychczas obowiązujących stawek wynagrodzenia firm. - Zapewnienie przeprowadzania okresowych i doraźnych przeglądów technicznych nieruchomości oraz ocena stanu technicznego nieruchomości zgodnie
z wymogami prawa budowlanego. - Dokonywanie interwencyjnych wizji lokalnych budynku.
- Zapewnienie usuwania pojawiających się awarii.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu budowlanego.
- Organizacja zebrań członków Wspólnoty (przygotowanie, prowadzenie, sporządzanie niezbędnych dokumentów, archiwizacja dokumentów z przebiegu spotkań).
ETAP III – Długofalowe działania
- Zorganizowanie prac konserwacyjnych i przeglądów nieruchomości.
- Zorganizowanie usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości (przez profesjonalne i sprawdzone ekipy).
- Utworzenie celowego funduszu remontowo-inwestycyjnego, mającego na celu finansowanie ewentualnych przyszłych napraw i remontów.
- Działania dążące do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym.
Zakres obowiązków i usług, które świadczymy dla swoich klientów, za każdym razem jest indywidualnie dopasowywany do potrzeb i specyfiki obiektu.
Również cena za nasze usługi jest dostosowana do ustalonego zakresu usług.